Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
Kohl's Complaint - Kohl's bill complaints
Kohl's Complaint

Kohl's Complaint


mlm2's Picture Reviewed by mlm2

ADVERTISEMENT

Kohl's bill complaints


We have been receiving paper bills which we pay promptly. Suddenly we had a bill that showed we had not paid the month before. What? We never received the bill. My husband went ahead and paid the bill in full, just in case it was an error on our part. Last night I was thinking, "have we rec's our bill?" and my husband asked me this morning if we had. Since we both are wondering, he is going to the store. We do not want to be socked again. He says he will quit the card if this does not stop happening. He wonders if Kohl's is doing this to make extra money. I just do not understand why our bills are suddenly going south.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to Kohl's
SUBMIT a ticket
for Kohl's
WATCH videos
for Kohl's
More Kohl's Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for Kohl's

BUSINESSES REPLY HERE

Claim this company BUSINESSES: CLAIM YOUR BUSINESS NAME FREE
Respond to this review BUSINESSES: REPLY TO THIS CUSTOMER NOW
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


bowhuntersGurl says: (7 years ago)
 0
My balance on my Kohl's charge was $67.67, as that was the only purchase on my account. I went to pay the bill and saw a charge for $4.25, which they said was my minimum payment. Couldn't figure that one out. Tried to call customer service was put on hold and couldn't get through numerous times. The charge is still there + another charge of $4.75 even after my bill was paid in full by the due date. As soon as I get this straightened out --- I will be cancelling my Kohl's card and not shopping with them again. I've had my card almost 5 years and have never had a problem until Capital One took over their card department.




login with Facebook and share your reviews

More Kohl's reviews


Similar reviews


More

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team